Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Car je est un autre: Θ. Δ. Τυπάλδος 2

Ο Έλλην εκ Πατρών υπερρεαλιστής ποιητής, Θ. Δ. Τυπάλδος, έξω από το παλαιοβιβλιοπωλείο των εκδόσεων Φαρφουλάς στο κέντρο της Αθήνας, Μαυρομιχάλη 18


Ωδή στου Κρέοντα τ’ απόκρυφα σημεία


Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα μου σκεπάζουν τις θηλές μου
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα ραδιενέργεια αλείφουν στο ψωμί μου
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα μου σάπισαν τη σούπα
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα κοπριές στον οικισμό μου
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα μου χέσανε τους κόλπους
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα κολυμβήθρες του ναού
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα ευαγγέλιο προϋπηρεσίας
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα μάθαν πολλαπλασιασμό
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα πηγή ελονοσίας
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα βάλτος με σκατά
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα βάλτος με λουλούδια
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα σμήνη σκουλικόπτηνων
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα της Αγγέλας τραγούδι στο δικό της μουνοχανείο
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα περονόσπορος στ’ αστεροσκοπείο
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα όλμοι φαγουρόσκονης στης Καλλίπολης τη μάχη
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα σκελετοί που τραυλίζουν την ωμοπλάτη
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα ισόβιος τοκετός λάχανου σε σαλάτα
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα καβούκι χελώνας με ταχύτητα στην όπισθεν
Τ’ αρχίδια σου Κρέοντα γράφουν το “μπράβο”, “μπράβω”
Κι εγώ Κρέοντα τ’ αρχίδια σου στ’ αρχίδια μου τα γράφω



Θ. Δ. Τυπάλδος, «Τα Θολωμένα Μάτια Της Στίλβης», εκδόσεις Φαρφουλάς, Αθήνα, 2016, σ. 49.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου